Viser innlegg med etiketten sommer.. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten sommer.. Vis alle innlegg
onsdag 15. juli 2015
fredag 25. juli 2014
Lilla og rosa blomster fra hagen i dag.
Her blir det ikke mye hagearbeide om dagene,
det er rett og slett for varmt å være i solen.
Men vannslangen har jeg blitt god-venn med,
morgen og kveld.
Ferietid er jo kos,
strandliv og sene ute-kvelder med grilling.
I dag var det 25 grader i vannet ved fjorden,
det er helt fantastisk og rusle ned og bade litt noen timer på det varmeste hver dag.
Det er vel dette jeg drømmer om hele vinterhalvåret.
En god bok og tid til venner og familie.
Men plutselig var det fredag igjen gitt, dagene går i ett.
Her i huset er det siste ferieuke men det er så mye igjen
av sommeren som bare må nytes.
Jeg ønsker dere en fin sommer helg.
Marit.
lørdag 6. juli 2013
Sommer er herlig ,,,
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Etiketter
2012
(198)
Akeleie
(6)
Begonia
(5)
Berger
(13)
Blå\lilla
(3)
Blåveis
(2)
Bær og frukt.
(6)
Dahlia.
(5)
Drivhus
(18)
Engletrompet
(6)
Foto
(172)
Foto Macro insekter
(12)
Foto insekter
(19)
Fredag
(17)
Geranium
(4)
Grågåsa.
(2)
Grønnsaker
(31)
Grønsakshagen-2011
(9)
Himmelen.
(67)
Hus og jobbing.
(2)
Is
(21)
Islandsk strikk.
(6)
Jul 2011
(2)
Julegaver
(1)
Klatrestativ til blomster.
(1)
Klematis
(5)
Lett blanding.
(3)
Lyset
(17)
Maia
(10)
Malva
(1)
Marihøne
(4)
Månen
(3)
Natur
(43)
Småfugler
(25)
Sommerfugler.
(25)
Sopp og bær i skogen.
(6)
Spurveugle.
(1)
Stauder
(38)
Ut i skogen
(18)
Ved sjøen
(88)
Vår forbredelser 2012
(8)
Vår i hagen .
(7)
Vårblomster.
(31)
alt i hagen
(29)
blomster
(145)
blått
(3)
flaggermus
(1)
flaggspett
(2)
foto Macro
(61)
foto Macro blomster
(23)
foto fugler
(4)
hvitveis
(1)
insekter
(26)
jul
(3)
jul 2012
(4)
kjøkkenhage
(8)
knoll Begonia.
(8)
konkuranse
(16)
lupiner
(2)
macro
(6)
markblomster
(11)
pelargonia
(38)
roser
(8)
salvie
(6)
sort\hvitt
(7)
svaner
(15)
svart\hvitt
(6)
tussmørkesvermer.
(1)
urter
(13)
valmuer
(9)
Åse
(16)
Åse .Dyr.
(12)
øyenstikker.
(1)