Viser innlegg med etiketten sommer.. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten sommer.. Vis alle innlegg

fredag 25. juli 2014

Lilla og rosa blomster fra hagen i dag.

Her blir det ikke mye hagearbeide om dagene,
det er rett og slett for varmt å være i solen.
Men vannslangen har jeg blitt god-venn med,
morgen og kveld.


Ferietid er jo kos, 
strandliv og sene ute-kvelder med grilling.


I dag var det 25 grader i vannet ved fjorden,
det er helt fantastisk og rusle ned og bade litt noen timer på det varmeste hver dag.


Det er vel dette jeg drømmer om hele vinterhalvåret.


En god bok og tid til venner og familie.


Men plutselig var det fredag igjen gitt, dagene går i ett.
Her i huset er det siste ferieuke men det er så mye igjen
av sommeren som bare må nytes.


Jeg ønsker dere en fin sommer helg.

Marit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...