Nå har jeg endelig fått ryddet i bedet ved trappa,
her var det så igjengrodd med ugress og stauder.
Jeg hakka meg gjennom masse tufser med røtter og fikk det bort,
staudene er reddet og ny jord er fylt på.
Og nå er det plass til noen løker til høsten.
Her har jeg gravd ned en kjele som jeg har støpt tre potter
og en rekved stubbe i.
I denne kan jeg bytte ut blomster som passer til årstiden,
Primula på våren, sommerblomster eller lyng på høsten.
Noen blomster portrett.
Valmue.
Kongslys.
Erteblomst og kaprifolium.
Mange stauder har blomstret for andre gang,
det er ikke hver sommer en opplever det.
Marit.


