Viser innlegg med etiketten Levende gjerde. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Levende gjerde. Vis alle innlegg

mandag 15. juli 2013

Bambus gjerde ,

er ikke det peneste jeg vet. 
Vi satte det opp i fjor og plantet flere klatreplanter som
skal dekke gjerdet mest mulig.
Det skal bare fungere som ett skille mot ett jorde.



Kaprifolium ,,tellmanniana,, har klatret og vokst veldig bra
på ett år.


Noen sommerblomster er det også plass til.


Noen klematis er satt innimellom og blander seg med
kaprifolium og gjør det fargerikt og artig.


Klematis er en takknemlig plante og greier seg godt
med bare formiddags sol.


Og klatre det kan den.


Litt høyere opp der det er mer sol har jeg sådd erteblomster.
Og
klatre ekspertene humle og villvin er også på plass.


Dette er ett enkelt og ganske billig alternativ til gjerde,
men jeg synes det fungerer som jeg hadde tenkt.
Og det blir sikkert bare finere med tiden.

God ny sommer uke.
Marit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...