Etter noen rot-bløyter fra himmelen og litt gjødsel
har mine Georginer begynt å blomstre så fint.
Som jeg har skrevet før har de vært veldig puslete i år,
det er mulig det rett og slett har vert for varmt for de.
Masse knopper og blomster.
For en stund siden kjøpte jeg meg denne trallen.
Jeg bruker den når jeg luker og rydder i hagen,
den rommer mye mer en bøtte og har hjul så den er
lett å dra med seg rundt.
Helt genial,,,
I går når jeg ryddet her ble jeg litt overasket
for,,,
Her sto en ridderspore med mange nye knopper,
at de blomstrer to ganger på en sommer har jeg ikke
sett før.
Nå må det også sies at jeg klippet den ned
når den var avblomstret tidligere i sommer.
I år har også høst-anemonen slått alle rekorder,
den er så lesset med blomster og så lenge som den blomstrer.
Her fortsetter det med regn og sol,
temperaturen er god og det er ganske lite vind.
Deilig høstvær for skogturer og litt hagearbeide.
Marit.














