lørdag 11. mai 2013

Trekning av Giva Away.

Så hyggelig at så mange ville være med,
jeg synes det har vært veldig artig å kunne vise frem
så flotte produkter fra den Lille Luefabrikk på bloggen min.



73 var med, 143 lodd ble tatt.
Og
den lykkelige eier av tre flotte luer fra

ble lodd nr 91 (jeg brukte Random.org)

Maj med bloggen

Gratulerer så mye og takk til alle som ville
være med.

Send meg en mail med din adresse Maj
så får du snart en pakke i posten fra luefabrikken.
marit.hlg@gmail.com.

God helg.


8 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren, og riktig god helg til deg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nemmen du og du, for en flott overraskelse!!! Så kjekt da!! Tusen TUSEN hjertelig takk!! Lenge siden jeg har vunnet noe så jeg vart helt målløs med det samme!! Og de flotte luene da. Det blir en glede å bruke de:)) Ønsker deg ei fortsatt flott helg, Marit:))) Stor klem

    SvarSlett
  4. Au...skitt !!

    Æ glømte helt og delta på give awayen din, får ta det neste gang :O)))

    SvarSlett
  5. Gratulerer til maj, og god helg til deg. :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til en heldig vinner!
    God maisøndag til deg!
    Tone =D

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...