søndag 20. mars 2011

Snøen smelter og jeg hjelper til så godt jeg kan ,,,

Det er ikke tvil nå , det er vår i lufta .

Jeg fyker hit og dit og kjenner at solen
lader batteriene mine.


Små vårtegn spretter fram.













Fant antydning til noe grønt ute i solveggen , ikke så stor men ,,, grønt,,,



 
Rosene har overlevd vinteren .


Blåregn .


Inne strekker små grønne spirer seg etter solen og lyset.
Slangagurk.
 

Har gjemt en Hawairose som jeg kjøpte i sommer ,
og nå ville den opp i varmen .


 
Ja da var denne helgen over , men det har
vært en fin helg , sol og masse frisk luft.

1 kommentar:

  1. Det er så herlig å oppdage stadig flere vårtegn. Jeg ble så glad da jeg oppdaget staren som trippet på plenen og letet etter mat! Og fuglene da, stadig nye sanger. Spirene som titter opp, ja, det skal ikke mye til å glede oss denne tiden!
    Ha en fin uke =)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...