fredag 18. mars 2011

Ett skritt hit og ett skritt dit , to skritt fram og ett tilbake ,,,

Jeg prøver å ikke se ut ,,, det snør ,,,  det er godt og ha noen fargerike  Primula og henge blikket på.

Jeg trenger nok ikke og vise et bilde av snø og vinter .
Vi nordboere vet nok hva det er etter denne vinteren .


Det smaker med en god kopp te mens jeg sitter her og funderer
litt om små og store ting .



En god lukt sprer seg , oy!  jeg har jo rundstykker
i ovnen .  

 Rundstykker med ost  , skinke og masse annet
godt  , alltid en vinner når det er ungdom i huset .


  Å bake er nok ikke det jeg kommer til og bli husket for , men det er gøy når jeg får det til . 
Masse urter , løk og sopp.                    

Lukten av gjærbakst mmm , det skaper
hygge i heimen ,,,

Det blir lapskaus med horn til middag .


Ja mens jeg har undret litt , drukket te og bakt litt
er det gått en time eller to nærmere våren .

4 kommentarer:

  1. Det e godt vi har blomster inne og lukte på mens vi venter .....
    Primulaen e så nydelige , masse fine farger.
    Kor flink du e som har baka på morra kvisten, ser deilig ut:)
    Ha en fin dag og helg , Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Snø vet vi hva er, ja! Nå vil vi ha vår...
    Syns jeg kjenner duften av nybakt helt hit! Herlige vårblomster får vi ikke for mye av !

    SvarSlett
  3. Godt du kan hygge og kose deg,selv om vinteren ikke vil gi seg i år....deilig nybakst og urter...slikt tar litt brodden av vinteren.
    God helg fra meg:)

    SvarSlett
  4. Flotte primulaer, nydelig bakst - lukten av hvetebakst er bare herlig, og flott blogg har du også!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...