På med regn-jakke av med jakke, ja det var en liten beskrivelse
av været i dag.
Men det er stille og slett ikke kaldt,
faktisk er det helt ypperlig plante og så vær.
Jeg har fått rusket opp i skråningen her i dag,
det var så mange store stauder som måtte tuktes litt.
Og ny jord fylles på underveis,
vi fikk(fikk og fikk) ett lass med jord i fjor så jeg har nok å ta av.
Hver gang solen titter frem kommer insekter og sommerfugler,
her er
Rapssommerfugl, hvitvinge familien.
Og
Hvit c, Nymfevinge familien.
På framsiden av huset blir det grønnere for hver dag,
mange stauder gror så det kan ,,nesten,,høres.
Kubjeller og julerosene er ferdige for i år så
her har jeg sådd sommerblomster nå.
(jeg må legge litt saker og ting der det er ny sådd så ikke Åse-pusen
fristes til å bruke det som do)
Noen tulipaner må jeg bare ha med,
de holder ett fantastisk farge-show i hagen nå i mai
De fleste ble satt i høst men noen kommer
igjen år etter år.
Jeg håper dere har hatt en strålende dag også.
Marit.







