var som å få ett friminutt etter flere uker med regn
og ruskevær.
Men som sagt varte det bare noen timer før tåke og
regn kom i kjent stil tilbake.
Men dette er helt klart mine
Helgegleder # 54 hos Vivishagerom
og ruskevær.
Men som sagt varte det bare noen timer før tåke og
regn kom i kjent stil tilbake.
Men dette er helt klart mine
Helgegleder # 54 hos Vivishagerom
Himmelen speiler seg i sjøen.
Masse is har samlet seg i bukta.
Så mye enklere det er å komme seg ut
når solen skinner.
Jeg kjente faktisk at solen varmet meg i dag.
Jeg ønske alle dere mødre med en fin
morsdag i dag.
Jeg var så heldig å få flotte roser av gutta mine
,,nydelige,,
Klem fra Marit.
,,nydelige,,
Klem fra Marit.