Viser innlegg med etiketten Åsemor.. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Åsemor.. Vis alle innlegg

tirsdag 17. desember 2013

Jula tar vist på for liten og stor ,,,

Åsemor har vist vært på litt natt-rangling he he,
katte-julebord kanskje.












Ha en strålende kveld,

klem fra Marit.

Linker
Create With Joy WW
MC Sue WW

fredag 28. juni 2013

Det er noen som tukler med min PC ,,,

Og synderen er avslørt.


Jeg snek meg innpå og hvem lå der i sofaen 
og surfet ,,,


De skal ikke være gamle før de tar seg til rette nei he he.


Men det ble vist litt kjedelig når hun ikke fant bilder av seg selv.

God helg fra Marit.

Linker.
Camera-Critters Meme # 273
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...