Men her i eplekassa er det kanskje håp,
hmmm deilig.
Nei skulle du ha sett,
ett pinnsvin av plast kom ruslende he he.
Sitt i ro så er det plass til to, sier Åsemor.
Det er ikke bestandig så artig å være utsatt
for en matmor med kamera som tror hun er morsom.
Klem fra Marit.
Minn katt ligner akkurat på din katt. Gjorde meg trist. Hun har vært borte en uke nå:(
SvarSlettHehe, søte Åsemor, så fin liten pus ho er :P)
SvarSlettFine bilder.
Lisbeth :O))
Herlige bilder! Nydelig katt du har:-) Klem Marianne
SvarSlettKul, lite som igår på valpkursen när en ledare + plastkrokodil skulle sicksacka mellan valparna...såg också rätt kul ut.
SvarSlettKram Lotta
Skønne billeder - lille Åsemor er en rigtig linselus.
SvarSlettThese photographs are just adorable!
SvarSlettBåde pus og "piggy" er fine :)
SvarSlettNå er det ei stund siden jeg har vært innom, og det er kommet mange flotte innlegg.
Ikke minst rosenkragen med genfeil i forrige innlegg.