Elsker det første bildet!
Billedet med katten er nu heller ikke til at stå for.
Så fine blder , ser dere har blå himmel :DÅsemor var den fineste :PKlem O)
Flotte bilder alle sammen, men Åsemor tar prisen :-)
Kjempe fine bilder. Ser ut til at du har blå himmel og fint vær. Her har det vært blåsbortdag, og det er litt slitsomt.Ønsker deg en fin kveld. Klem
Så koselige og sommerlige bilder=) Håper kvelden blir fin=) Vibeke
Vakre bilder og nydelig lys. God kveld fra Anne
Vykorts-vackert som alltid! Det är en njutning att titta på dina vackra bilder!/ Kram Titti
Dine billeder er FANTASTISKE!
En nytelse å se bildene dine, som vanlig. Er det ballblom i det første bildet?
Piękne zdjęcia z ogrodu, a szczególnie ostatni "kwiatek" jest sliczny. Pozdrawiam.Beautiful pictures of the garden, and especially the last "Flower" is beautiful. Yours.
Vilken skönhet! Vill Ha ;-) 1:a bilden.Och din underbara katt också...Hon är så fin. Ge henne en Svenskpuss mitt på nosen.Sommarkram / Therése
Herlige bilder fra din sommerhage! :)Det er bare å nyte!Ha en strålende dag! :)
Nydelige bilder!
Herlige bilder.Klem
Such pretty pictures...the cat looks quite comfortable in the shade and I really like the flower shots. Beautiful!
Nydelige bilder! Pus er heldig som kan ligge og kose seg i skyggen av de flotte blomstene :-)
Takk takk for dine ord.
Elsker det første bildet!
SvarSlettBilledet med katten er nu heller ikke til at stå for.
SvarSlettSå fine blder , ser dere har blå himmel :D
SvarSlettÅsemor var den fineste :P
Klem O)
Flotte bilder alle sammen, men Åsemor tar prisen :-)
SvarSlettKjempe fine bilder. Ser ut til at du har blå himmel og fint vær. Her har det vært blåsbortdag, og det er litt slitsomt.
SvarSlettØnsker deg en fin kveld. Klem
Så koselige og sommerlige bilder=) Håper kvelden blir fin=) Vibeke
SvarSlettVakre bilder og nydelig lys. God kveld fra Anne
SvarSlettVykorts-vackert som alltid! Det är en njutning att titta på dina vackra bilder!/ Kram Titti
SvarSlettDine billeder er FANTASTISKE!
SvarSlettEn nytelse å se bildene dine, som vanlig. Er det ballblom i det første bildet?
SvarSlettPiękne zdjęcia z ogrodu, a szczególnie ostatni "kwiatek" jest sliczny. Pozdrawiam.
SvarSlettBeautiful pictures of the garden, and especially the last "Flower" is beautiful. Yours.
Vilken skönhet! Vill Ha ;-) 1:a bilden.
SvarSlettOch din underbara katt också...Hon är så fin.
Ge henne en Svenskpuss mitt på nosen.
Sommarkram / Therése
Herlige bilder fra din sommerhage! :)
SvarSlettDet er bare å nyte!
Ha en strålende dag! :)
Nydelige bilder!
SvarSlettHerlige bilder.
SvarSlettKlem
Such pretty pictures...the cat looks quite comfortable in the shade and I really like the flower shots. Beautiful!
SvarSlettNydelige bilder! Pus er heldig som kan ligge og kose seg i skyggen av de flotte blomstene :-)
SvarSlett