Til barne sett i ull (det rimte nesten he he).
Jeg synes det er gøy å få brukt alle garn restene til noe nyttig,
og til barn plagg går det jo ikke så mye garn.
Jeg bruker bare standard størrelse i cm men lager min egen vri
på farger og mønster.
Her har jeg brukt lettlopi, det er ett deilig og mykt
ullgarn til barn synes jeg.
Jobben er vel å feste alle trådene når en bruker mye farger.
Det er til jente 4 år og gutt 3 år å blir nok
sendt med julenissen i desember.
Det er godt å kunne krysse av noen julegaver
i oktober.
Ha en fortryllende kveld og tenk det er snart helg alt,
hummm hvor ble denne uken av tro.
Maritklem.