Viser innlegg med etiketten strikking. barnetøy. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten strikking. barnetøy. Vis alle innlegg

torsdag 22. oktober 2015

Fra rote-reste-kurv,,,


Til barne sett i ull (det rimte nesten he he).
Jeg synes det er gøy å få brukt alle garn restene til noe nyttig,
og til barn plagg går det jo ikke så mye garn.


Jeg bruker bare standard størrelse i cm men lager min egen vri
på farger og mønster.
Her har jeg brukt lettlopi, det er ett deilig og mykt
ullgarn til barn synes jeg.


Jobben er vel å feste alle trådene når en bruker mye farger.



Det er til jente 4 år og gutt 3 år å blir nok
sendt med julenissen i desember.

Det er godt å kunne krysse av noen julegaver
i oktober.

Ha en fortryllende kveld og tenk det er snart helg alt,
hummm hvor ble denne uken av tro.

Maritklem. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...