Viser innlegg med etiketten potter. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten potter. Vis alle innlegg

mandag 21. juli 2014

Det første mora mi sa ,,,

Etter at hun har vært min vanning-hjelp noen dager,
,,dette må være den teiteste potta og sammenplantningen jeg har sett,,
He he, jeg prøvde å forklare at jeg hadde fått hjelp av en fugl
eller noe sånt,
hun bare ristet på hode og lo.
Jeg er jo egentlig helt enig med henne.


Her er noen potter som er litt mer vellykket.


Lobelia, blodbeger og pelargonia.






Blomkarse i kjempe kaffe kjelen er standard hvert år.


En av mine mange diller i fjor sommer ,,Solhatt,, er i full blomst,
jeg gleder meg veldig over den dillen i år også.


Denne Solhatten har jeg vist før,
jeg er så begeistret over disse blomstene og fargene.



Jeg ønsker dere en strålende kveld og
mange fine sommerdager.

Marit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...