og
Jeg har kost meg ute i hagen i dag.
Det og kunne rydde litt i bed, rake bort rusk og
se blomster og planter titter opp av jorden gir en etterlengtet
ny energi.
Her er ei marihøne som også hadde vår følelsen i dag.
Det er ikke så greit å være så liten og skal
og må rundt hele dette bladet.
Med denne krakken bumper fru Marit fra bed til bed.
Det ser så nakent og stusslig ut
men under tørre blader og kvist
kommer gamle og nye kjente frem.
(når jeg ser på bildet nå av Porselens klokken ser det ut som
en gravsten hehe, men det er navnskilt)
På planterommet gror det så det knaker.
Jeg tok inn noen artiskokk røtter i høst da de ikke tåler frost,
i dag så jeg at de spirer,,artig,,
Blodbeger, tomater, klokkeranke, lobelia blå og blandet farger,
agurker og noen sommerblomster.
Det er fint når en kan ha helg og vår samtidig
jeg ber ikke om mer jeg.
Jeg håper dere har hatt en fin dag også.
Marit.









