mandag 29. september 2014

Ååå mat-mor-Marit jeg kjeeeder meg ,,,

Kanskje denne dingsen er med på litt tull og moro, 


den ser jo litt artig ut,,,


At den er flink til å lage åttetall skal den ha,,,
det gidder ikke jeg tenker Åsemor.


Hallo ikke stikk din benløse pølse,


kom her, jeg orker ikke å reise meg.


Nei den var kjedelig og nå ble jeg så trøtt så trøtt.


En lykkelig stålorm slapp å leke mer og ,,løp,, inn i gresset,
for
  Åsemor kjedet seg så at hun sovnet.

En litt daff og slapp historie fra hagen i høstsolen. 

Marit.


25 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder og godt den lille stålorm slap med skrækken :-)

    SvarSlett
  2. nice toy period, Warm greetings Dietmut

    SvarSlett
  3. mooie beelden heb je er van gemaakt het is zo te zien mooi spaeelgoed

    SvarSlett
  4. Hei! Kjempefin bildefortelling. Det var godt at det ble for kjedelig for henne. God kveld Marit! Anne

    SvarSlett
  5. Tengo un gatito igual que el de las fotos, negro con el cuello y las patitas blancas.
    Un saludo.

    SvarSlett
  6. Artig historie, med en lykkelig slutt! Godt stålormen slapp unna,)

    :-)

    SvarSlett
  7. Godt at stålormen slapp unna ja, og herlige bilder! Den var nok for lite aktiv til at Åsemor kunne ha moro med den lenge. Godt at hun sovet fra den :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Leuk in beeld gebracht marit, de poes met hazelworm, Poes denkt dat is een leuk speledingetje.
    Groetjes kees.

    SvarSlett
  9. so eine süße, sie spielt mit dem wurm!!!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  10. Uiiiii
    An interesting meeting.
    I wish, I could understand the words that you write.

    Ganz ♥-lich grüßt
    Uschi

    SvarSlett
  11. Beautiful series Marit. the cat was very tenderly playing with the slow worm. Super!
    Gr Jan W

    SvarSlett
  12. Kære Marit
    Fin, lille histoie om søde Åsemor- hun er vist god til at underholde...

    Kram
    JetteMajken

    SvarSlett
  13. Ähhh....jo men jag tycker nog att kopparödlan är rätt vacker. Men kanske inte lika trevligt när katten kommer in med den och tror att den ska trivas här som lekkamrat...Fina bilder!!
    Kram kram

    SvarSlett
  14. Haha! Jeg ler her jeg sitter :-D
    Stålormen gadd ikke leke så katten sovna rett og slett :-)

    SvarSlett
  15. Nydelig :-)))
    Ha en fin uke Marit.
    Klem sender Viola.

    SvarSlett
  16. Prawdziwy tygrys!!!:))
    Pozdrawiam

    SvarSlett
  17. Ha, ha, det var nok heldig for ormen at pus kjedet seg så hun sovnet :-)

    SvarSlett
  18. Kjedelig og kjedelig:-D En herlig liten historie!

    SvarSlett
  19. Ha,ha en herlig liten historie selv om jeg blir kald på ryggen av bare å se bilder av orm.
    Men pusen din er jo da bare supersøt :)
    Fin uke videre til deg
    Klem

    SvarSlett
  20. Herlige bilder, Marit.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  21. Jeg har ormefobi - selv for stålormer som alle sier er ufarglige. Så jeg skrollet raskt nedover bildene dine og kikket stivt på Åsemor istedet.
    Nå er frøa postlagt, Marit. Ha en finfin onsdag!

    SvarSlett
  22. Dette var en morsom historie og fine bilder av en flott pus :-)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...