søndag 8. desember 2013

Å nå ,,,

Kom vinteren med snø og fikk frem julestemningen
for meg.
Helgegleder # 46 hos Vivishagerom.



Det blir så stille og lyst med den første snøen,
også er det er fint med en lun dyne for plantene i hagen
før kulden kommer.


Åsemor deler ikke min begeistring for snøen,
hvor kommer dette fra tenker hun og titter opp.


Før snøen kom var jeg ute i skogen å satte opp noen
vilt kamera.
Det er artig å sjekke om det har vært noen innom,
litt mat legger jeg ut for å friste mår, rådyr, ekorn,hare og rev.



Jeg ønsker dere alle en fin andre søndag i advent.

Klem fra Marit.

22 kommentarer:

  1. Hej Marit
    Dejligt med sne hos dig. Det ser hyggeligt ud og jeg kan se at katten følger med i det hele! Her blæser og regner det.
    God søndags advent !
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig med deg. Jeg er også veldig glad for at snøen kom. En herlig helgeglede du deler denne gangen, Marit.

    Ønsker deg en fin søndag videre. Klem

    SvarSlett
  3. Vi har fått lite lite snö så det är lite vitt på marken och lite ljusare och vi har -5 grader kallt ungefär. Jag är inte så förtjust i snö och kyla men vi bor ju i vinterland så det är bara att finna sig i det. Kul med viltkamera, hoppas du får något spännande på bild. Ha det bra/Carita

    SvarSlett
  4. Hei! For noen imponerende bilder og spennende blogg, mye inspirasjon og mye å lære.
    Snøen kom og snøen gikk her hos meg i Rogaland ved kysten. Men vi hadde kong vinter på besøk i går! Bare se innom min blogg trivelitravel... :) Ha en god søndag! Mvh Eli.

    SvarSlett
  5. Så gøy med vilt kamera, må være skikkelig spennende!

    SvarSlett
  6. Servus Marit,
    sehr schöne winterliche Fotos ! Bei uns ist es auch schon ganz schön winterlich (ca. 20 cm Schneehöhe).
    Einen besinnlichen 2. Advent wünscht dir,
    Luis

    SvarSlett
  7. Ja, endelig ble det hvitt ute. Jeg er også glad for den lille dyna som plantene har fått. Åsemor er nok ikke begeistret for snøen, nei ;-)

    Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett
  8. Ja, jak i twój kotek, wcale nie jestem zadowolona ze śniegu. Jedynym plusem jest, że to pierzynka dla roślin w czasie mrozu. Pozdrawiam.
    I, as well as your kitten, I'm not happy with the snow. The only plus is that it is a blanket for plants during frost. Yours.

    SvarSlett
  9. Så fine vinterbilder.
    Kattene mine liker heller ikke snøen, men hunden elsker den.

    Ha en fin søndag.
    klem

    SvarSlett
  10. Ahhhh fin fin, det var koselig med snø. Herlige bilder du har laget. Takk deg.
    Øsnker fortsatt herlige adventsdager. Jeg reiser til Leipzig med datter og barnebarn.
    Det blir fint... og jeg kan se i pc naturligvis :-) Stor klem fra Viola.

    SvarSlett
  11. Vackert med all snö här har snöat hela eftermiddagen så det blir spännande att komma ut i morgon.
    Kram Lotta

    SvarSlett
  12. Åsemor synes nok at det hjertet var flott :)

    Viltkamera... hm, det høres artig ut, jeg kunne jo montert i feriehage for å se hva naboen foretar seg når jeg er borte :) Spøk til side, hvordan ser du opptaket? Lagres det i kamera, eller handler det om streaming?

    SvarSlett
  13. Hua det ser allt kallt ut hos dig med förstår att Åsemor inte vill gå ut.Här har vi fått tror jag 10 cm snö idag
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  14. Snø hos deg også:)
    Viltkamera...spennende!
    Flotte vinterbilder hos deg:)
    Ønsker en fin ny advent-uke:)

    SvarSlett
  15. Tack det samma til dig. Vi har njutit av en långweekend i Skåne med snö, blåst och halka

    SvarSlett
  16. Viltkamera må være veldig spennende. Det har jeg lyst på. Tenk å ta bilder av elgene m.m. som er innom. Kjempefine Maritbilder. God natt! Anne

    SvarSlett
  17. Godmorgon och hoppas du får en bra vecka

    SvarSlett
  18. Här är det också massor av snö nu, men jag delar inte riktigt din begeistring för den. Jag hade gärna sett en "grön vinter" i år efter tre tidigare ovanligt långa och snörika vintrar. Det är visserligen väldigt vackert på bild, men det hjälper inte.....

    SvarSlett
  19. For en spennende ide med viltkamera hengende i skogen da Marit. Gleder meg til å se bilder her inne etterhvert?
    Glad for snøen jeg og. Det blir så julefint ute.
    Ny god uke ønskes deg.

    SvarSlett
  20. Du gör mig så glad med dina inlägg om du går in till mig får du se nåt du får av mig
    Kram Meta

    SvarSlett
  21. Så bra at dokker endelig har fått sne, imorra og resten av uka meldes det regn, regn, og atter regn her, så da kan julesnøen være et saga blott utfra metrologenes spådom-
    Håper indelg vi får ny sne vis det blir regn.
    Så fine bilder og så flott den ammaryllisen din var :)
    Spennende med viltkamera.

    Ha en fin kveld.

    Lisbeth :)

    SvarSlett
  22. Koselige bilder! Men viltkamera!? Fantastisk og avansert idè! ;))
    Håper vi får ta del av eventuelle resultat/besøk.
    Nyt førjulstiden! :)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...