torsdag 12. september 2013

Gaver, ideer og gode tips .


Det er lenge til jul, men høst er inne tid og dagene går jo så altfor fort. 
Mange har startet med å lage gaver til sine kjære og for salg,
noen har begynt å tenke på alle gavene som skal i hus og gis til familie og venner.




Jeg håpet å få samlet mange artige og fine innlegg her så det blir lettere og finne
alt det kreative og fine som finnes der ute i blogg-land.

Her kan du legge ut gode ideer du vil dele eller ting som du lager og vil selge. 
Håndarbeider, foto, bøker, bilder, smykker, klær,
 snekring ,maling osv.

Vis og del gjerne 
Fine og spennende måter å pakke inn gaver, julekalendere, blomster, dekorasjoner, fuglemat\fuglebrett
 og julepynt og gaver store og små barn kan være med å lage selv osv.
( det må ikke ha med jul å gjøre)

Eller du kan titte innom for å få tips og kanskje kjøpe noen gaver.





Har du noe du vil dele så lag ett innlegg og link opp 
nederst på denne siden.
Selger du noe må du huske å skrive din mail adresse eller hvordan folk kan nå deg.
(du står selvfølgelig for alt av salg selv)

Dette blogg-innlegget vil stå åpen i min side-bar frem til 23 desember.
Har du lyst kan du bare kopiere en link til din blogg for å gå inn
å se om det har kommet til noen nye ideer og tips
etterhvert som vi nærmer oss jul.

Jeg håper mange vil være med så vi får mye fint
og velge i av gaver og ideer frem til og i desember.

Klem fra Marit.



9 kommentarer:

  1. Hej Marit
    Jeg elsker at pakke gaver ind. Jeg samler materialer ind hele året. Gamle tapeter, brocher,
    vintageblomster, antikke øreringe, antikke bånd,
    gamle knapper, gamle æsker, gamle bøger med smukke motiver og mønstre. - og meget andet.
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Spennende! Jeg produserer ikke så mye, men setter pris på gode ideer :-)

    SvarSlett
  3. Så lurt, her må jeg jo bare innom av og til for å få inspirasjon :) Har begynt med julegavene allerede, det går jo så innmari fort til desemberl.

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke helt der enda, men det kommer nok over meg :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Så gøy dette var da! Jeg vil gjerne være med. Det eneste jeg har laget selv de senere år, er julekort. Men det er utrolig gøy i seg selv. I år skal jeg i alle fall lage en del pynt (er planen).

    SvarSlett
  7. Dette var veldig smart. Jeg er ikke noe flink til å lage ting, men kanskje jeg kan se etter ting for salg.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så god idè! :) Skal følge med videre!

    God helg til deg! :)

    SvarSlett
  9. Kul idé! Kolla gärna in hos mig under "Adventskalender" för där lägger jag upp pyssel och mat tips fram till jul.

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...