lørdag 9. mars 2013

Pakke i posten fra Colgate.


Jeg har vært så heldig å få teste den nye tannbørsten 
Pro Clinial A1500.


Tennene er det jo greit å ta vare på, de fleste synes jo det er
stas å ha sine egne lengst mulig.


Dere skal slippe å se inn i min munn men denne tannbørsten vil jeg gjerne vise dere.



I pakken ligger det to ekstra børstehoder, lader og reise-etui noe som er lurt å ha. Jeg har ofte vært uten strøm på min gammle tannbørste etter at den har blitt klemt i toalettmappa.



Det er tre børste-valg auto, optimum og deep clean.
Den sier ifra hvis du børster forlenge på ett sted og når du
har børstet i 2 min ,,Ferdig,,

Jeg har selvfølgelig prøvet den og det er vel det nærmeste jeg har 
vært (etter-en-tannlege-time) uten å ha vært der he he.
Den pusset med andre ord veeeeldig bra.

Jeg skriver litt reklame om dette produktet for det var jo
en gave.
Men jeg er fri til å skrive hva jeg vill så det som er skrevet
er min mening.
Etter noen ukers børsting med denne super proffe  
tannbørste skal jeg skrive lit om resultatet,
hvis du skulle være interessert.

Marit.


4 kommentarer:

  1. Selfølgelig skal du skrive resultatet etter bruk av denne tannbørsten, Marit.
    Håper du blir fornøyd :D

    Lisbeth.

    SvarSlett
  2. Puss puss så får du en suss, kan jo hende ;-)

    SvarSlett
  3. Spennende prosjekt! Skal se du får super hvite tenner som skinner som sola. Gleder meg til å følge med!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Spennende:))
    Ha ei fortsatt fin helg:))

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...