tirsdag 4. desember 2012

Slik gikk det i dag når Fru Marit ,,,

Skulle skynde seg ned for å ta noen bilder av sjø-røyken.
Det var bikkje kaldt og surt og jeg frøs på fingre og tær.

Jeg glemte å se på innstillingene på kamera og bare knipset i veg.
Kamera sto på natt-innstilling(så jeg når jeg kom hjem) så da ble det sånn,
ja ja litt stilige farger og bildene ser faktisk litt gamle ut.











Sjø-røyken kom ikke så bra frem, men du ser den ute i bukta.
Jeg får håpe på bedre lykke neste gang.

Ha en fin dag.

Linker.
IN HIM WE LIVE AND MOVENF Waters

24 kommentarer:

  1. Bildene ble superstilige.
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Bildene ble nå veldig stemningsfulle, til tross for feil innstilling :)
    Her er kamerabatteriet på lading (bare for 3. gang siden jeg kjøpte kameraet i juni/juli, så jeg er veldig imponert over varigheten. Har brukt kameraet masse nemlig!!)...

    Nyter rolige desemberdager, koser meg med fyr i ovnen, levende lys og ferdig adventspyntet leilighet.

    Ønsker deg en koselig tirsdag videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Å, så nydelige de ble! Ja, det må kalles hell i uhell i så fall! Kanskje du skal ta flere bilder med nattinnstilling!

    Ha en fin dag i kulda!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Disse bildene var stilige! Nattinnstillingene ga en kul effekt. Klem!

    SvarSlett
  5. Det blev ju superläckra bilder! Inte lätt att hålla fingrarna varma i denna kylan:-)

    Hoppas du får en fin dag! Kram / Therése

    SvarSlett
  6. Ja her fikk du frem det motsatte - ser veldig varmt ut... i kulda ;D fine bilda !

    SvarSlett
  7. Kjempestilige.....av og til flaks med uflaks!!!!
    Motiva på bilda er så vakkre også!!!!!
    Ha eig fin dag vidare med rette innstillinga :))
    Klem.

    SvarSlett
  8. Flotte vinterbilder som ser nesten varme ut.
    Flotte motiver

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  9. Men de är snygga, riktigt härlig ögonfröjd. :-)

    SvarSlett
  10. Ja det er fort gjort og glemme og se på innstillingene på kameraet, men bildene blei jo kjempefine allikevell :O)

    Vi har vært i Harstad idag og handlet 14 sekker kraftfor og havre til hestene, sitter bare nu i sofaen og slapper av, tungt nok med 32mil tur retur...
    men turen er fin og været er jo flott, - 9g her hjemme.
    Tok litt bilder på turen for lyset på himmelen er så fint , skal lage et lite blogginnlegg snart ;)

    Lisbeth ;)

    ps. så artig at renate vant hos dæ :O)

    SvarSlett
  11. flott refleksjoner, fin jobb, hilsener fra Litauen.

    SvarSlett
  12. det var da trolsk og fin stemning! Om man fryser litt glemmer en da en ser de flotte bildene!
    Ha gode adventdager!

    Klemmer Anne Marit

    SvarSlett
  13. Zapomniałaś o przestawieniu aparatu i wyszły świetne zdjęcia. Pozdrawiam.
    Forgot to reset the camera and went out some great shots. Yours.

    SvarSlett
  14. Ingen grunn til å ta av nattstillingen:) Dette ble jo bare magisk lekkert! Kommer mye godt ut av tekniske forglemmelser.

    SvarSlett
  15. Bildene ble kjempe fint. Er ikke alltid like enkelt med disse innstillingen, men du har jo lykkes veldig godt i dag!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  16. Må si jeg synes du kom riktig så heldig ut av det "uhellet" :-). Selv når du "bommer" på innstillingene tar du nydelige bilder!

    SvarSlett
  17. nydelige bilder, og så må jeg bare gratulere deg, du er vinner av den fine eventyrboka på blogglotteriet mitt! Jeg trenger adressa di, send den gjerne på epost til meg. Den finner du på bloggen min.

    SvarSlett
  18. Kjempeflotte bilder, både motiva og fargane !!
    Men så er du no flink å finne motiva då :)

    Ha ein fin dag i kulden.
    (det er visst kaldt over heile landet)

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  19. Such a stunning stream of light across the water! Gorgeous colours!

    SvarSlett
  20. I like this pics. They are amazing. That light ...

    SvarSlett
  21. Wonderful golden world!! The third photo is my favourite!! Just the shape of the beach!

    SvarSlett
  22. ja så kan det gå när det är kallt. Men man kan väl säga att du fick guld i kameran.:)

    SvarSlett
  23. Så vakre bilder! Du er så flink til å ta bilder :-)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...