onsdag 31. oktober 2012

Det handler om å ikke kjede seg.

Nå vet ikke jeg hva ,,kjede seg er,, men det skal vist være veldig kjedelig he he.




I dag er det vått, grått og inne-vær så dette blir noen av mine prosjekter i dag.





Tøffel strikking, det er så mange tråder som skal festes 
og så skal de i vaskemaskinen for toving (julegaver).


Brød til heving. Egen slompe oppskrift så spenningen er der om det blir slagvåpen eller nam nam brød.


Disse løkene skal bli ,,sette i potter  med jord og grave ned i snøen prosjekt,,ikke nok snø ennå.
Jeg har ikke prøvd det før så jeg må vente helt til våren for å se resultatet. Men jeg krysser fingrene for at jeg kan ha fine løk blomster ved trappa til våren.

Ha en fin onsdag.

9 kommentarer:

  1. Du verkar då inte vara sysslolös ;-)
    Ska bli kul och se om lökarna blir som dom ska...och hoppas att brödet kommer smaka.

    Höstkram / Therése

    SvarSlett
  2. Jeg har et lue prosjekt på gang. Luer til hele familien.
    Greit å ha noe å henge fingrene i, og en fin grunn til å sitte litt på rumpa og slappe av.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ser dere har litt hvitt utenfor vinduet hos dæ, det gjelder og ikke kjede sæ, her går brødmaskinen for fullt ute på kjøkkenbenken , så her blir det også ny bakte brød idag, regner med det blir kakao og brød med ekte geitost til kvelds :O)

    Ha en fin dag, Marit.

    Klem :)

    SvarSlett
  4. God ide med prydløg sat i sne - krydser fingre for det går godt :-) Varme uldsokker er altid gode gaver og nybagt brød, guf!
    Her er der jo plusgrader og ingen sne, så små aktiviter i drivhus og have, er det blevet til; vindrueklaser spises i drivhuset ;), et par små selvsåede digitalis fundet i potten med Figentræet, er plantet i bed og visne blade i drivhuset er fjernet. Jeg har mange havemagasiner og bøger, jeg gerne vil læse, når det bliver tid til at "kede sig" :0)
    Klem
    Rose

    SvarSlett
  5. Kjede seg er et ukjent begrep her også. Så flotte tøfler du strikker! Moro med selvlagde julegaver, de er ekstra stas å få. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Vilka jättefina tofflor! Önskade att jag vore bättre på att sticka, vilka perfekta julklappar!

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Ingen grunn til å kjede seg med så mange flotte prosjekter på gang ;))
    Ønsker deg en riktig deilig onsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Neimen om du kjedar deg. Driftig dame som får tinga unnagjort. Brød deiga såg perfekt ut den så der vert det nok deilige brødmåltid. Ikkje kular i hovudet etter hardt slagvåpen :)
    Kjekt med strikking, men dei trådane skulla gjerne festa seg sjølv. Men du så kjekt å få slike varme julegåver.
    Løkplantinga går nok heilt fint, det har eg gjort sjølv med godt resultat.
    Ha ein god kveld, Klem.

    SvarSlett
  9. Det var nogle hyggelige planer, du har haft for dagen og meget flotte tøfler, du strikker. Her er der også blevet bagt brød i dag. Klem og ha' en god aften!

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...