torsdag 23. august 2012

Jeg vet ikke om noe som er bedre for kropp og hode ,,,

En å gå tur på


Spesielt på fine og stille dager.


Kyststien er lang så en kan velge lange eller korte turer , i går valgte vi å gå en runde ved Berger bukta.



Jeg er så heldig å ha så mange herlige tur venner , 
dette er mamma og knerten. 
Nå kan du vel lure på om jeg er ute å går på tur støtt ,
og det kan jeg bekrefte at jeg er.
Med vond rygg og stor motstander av og spise smertestillende
er det å bevege seg min medisin.


Under fjellet med skog og mange lekeplasser, 100 meter til vannet
og med gode venner var jeg så heldig å vokse opp. 


Alle kjente alle så det var bare å stikke innom nærmeste hus for ett glass saft eller å få en plastlapp på ett skrubbsår.


Noe er nytt og noe er blitt eldre som meg , og sånn må det jo
være.
Nå føler jeg meg ikke så gammel og dårlig som denne brygga da,
men jeg likte speilbilde i vannet.

God helg.

Linker.
Weekend Reflections , Shadow Shot Sunday

22 kommentarer:

  1. Åh, det må være balsam for sjelen å være der!

    Kjempe flotte bilder!

    Ønsker deg en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige biler av flott natur! ja, det er godt å komme seg ut litt, og med gode turkamerater blir terskelen mye lavere! Det ser ut til å være en herlig plass å vokse opp!

    SvarSlett
  3. Ja, ser du bor vakkert til.
    Samme her, når det gjelder helsa, prøver og få gått tur hvær dag, men må innrømme at i sommer har formen ikke vært helt på topp, så turene har ikke vært så hyppige som de burde, men nu er det turer i skog og mark som gjelder fremover, høsten og vinteren er faktisk best og gå turer syns æ, sommeren er best og være ute i hagen og kose sæ :O)

    Fine bilder, Marit, ha ei super helg.

    Klem :O)

    SvarSlett
  4. Helt enig, herlig å gå tur!

    Mange fine bilder du viser.

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så vakkert turterreng! Tenker du har hadde mange gode stunder der :-)

    Vi har hatt trekning av vår sensommer give-away. Du er en av fire vinnere av deilige kosesokker fra Cosy Concept. Se her: http://www.rosendal-turisthotell.blogspot.no/2012/08/vinnerene-er-trukket.html
    Trenger en postadresse å sende pakken til. Kan du sende oss en mail? Til post@rosendalturisthotell.no.
    En riktig god helg til deg.

    Mvh Turid

    SvarSlett
  6. Gratulerer med sokker! Jeg så det på bloggen til ho Turid. Fine bilder av flott terreng! Vi er heldige som kan bruke naturen, det er helt sikkert. Her er linken til nattbordet mitt; http://ymmeli.blogspot.no/2012/04/diy-nattbord.html

    Ha en riktig god helg du også!

    SvarSlett
  7. Flott turterreng og gode turkameratar er gull verd. God helg, Marit, klem frå Else!

    SvarSlett
  8. Ca a l'air d'un très bel endroit à visiter, assurément.

    The last picture is very dramatic, I like it.

    SvarSlett
  9. Så flott tur du har hatt i nydelige omgivelser! Ingenting er bedre enn å gå tur med dårlig rygg..jeg har en selv som jeg pleier dårlig:(
    Ha en fin fredagskveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  10. Nice shots! I especially like the reflection in the bottom photo.

    SvarSlett
  11. Nydelig!! Dette er ein nytelse for både kropp og sjel. Når ein har så flott tilgjengelig turtereng må ein berre utnytte muligheitene.
    Aldeles flotte bilda dine.
    Ha ein vidunderlig kveld.
    Klem

    SvarSlett
  12. Beautiful photographs, fantastic views. I am greeting

    SvarSlett
  13. Marit....What a heavenly part of the world. Your shots are awesome...so pretty. Love the one of the lady and her dog. Boy, does that look familiar....and the last one is lovely. Hope you are having a lovely weekend filled with lots of picture taking. genie

    SvarSlett
  14. Lovely photos-especially the last one of reflections. Cheers!

    SvarSlett
  15. Such a beautiful place and wonderful shadow shots for the day, Marit! Thanks for sharing the beauty!

    SvarSlett
  16. The top photo looks like a perfect place for a nap!

    Sibilant Shadows

    SvarSlett
  17. A wonderful collection of water views and beach shadows! Love the image of the dog enjoying the water!

    SvarSlett
  18. Oh, those are very pretty! Nice captures!

    SvarSlett
  19. Delightful captures!

    Shadow Retreat
    Have a great week ahead.

    SvarSlett
  20. such a beautiful place ... and beautiful pictures!

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...