søndag 19. august 2012

Hønsenetting og klematis pølse ,,,

Det ser en tanke pussig ut nå , men planen er at de skal klatre
seg gjennom nettingen og hullet i toppen.
Og forhåpentligvis henge ned over kanten som en paraply.


Jeg har plantet to typer klematis i pølsa , begge to har små blomster.


Det blir litt spennende til sommeren,
for jeg må vel vente helt til da for å se resultatet.


Klatrerose som jeg bare må vise dere , den har en små blomster med en nydelig farge.


Susannes øye klatrer vilt og uhemmet og stor trives med det deilige augustværet vi har hatt.
 ,,og som jeg håper fortsetter,,



Ha en super kveld.

5 kommentarer:

  1. Klematrisen blir sikkert kjempefin dersom den henger seg over kanten på "pølsa". Veldig smart! :)

    Renate

    SvarSlett
  2. Artig ide med den pølsa. Blir spennande neste sommar å sjå om klematisane gjer som du vil:)
    Yndig farge på klatrerosa di.
    Det blømer og veks godt fortsatt hos deg.
    Ha ei fin ny veke.
    Klem.

    SvarSlett
  3. morsomt med hønsenettingen. Så mange fine blomster ting du har. Det er sikkert helt utrolig flott hos deg.

    SvarSlett
  4. Flott idè med den klematispølsa. Tenker det blir fint til neste år når det velter ut av nettingen.
    Ha ei finfin uke, Marit.

    SvarSlett
  5. Dejlige billeder fra din have - og sikke en god idé med hønsenettet! Det må jeg prøve også her. Billedet af din klatrerose med vanddråber er utroligt smukt!
    Ha en fin ny uge, klem

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...