søndag 8. juli 2012

Grått , rått og vått men ganske flott ,,,

Ja i hagen altså .


Iris ,valmuer og lavendel.


To nye roser som skal få klatre på stokk espalje ved bålplassen.
Når det får vokst seg litt til vil det bli et lunt fint hjørne.


Her har jeg hatt førstehjelp på malva , den er blitt så høy så etter regneværet lå hele planta utover på bakken.


Jeg må vise noen flere valmuer for de er jeg litt kry av.
I våres fikk jeg flere poser med frø av Tua med bloggen Tuaihagen og huset og du store så artig det er å se den ene etter den andre åpner seg med de flotte fargene.


Noen er enkle og små andre store og fylte.



God sommer søndag.

10 kommentarer:

  1. Hagen din er nydelig, og så masse flotte blomster.
    I min hage nå er det, noe blomstrende ugress og en hosta. Ikke så kult, men jeg jobber med det.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. En tittel i særklasse. :)
    Pluss fine blomster (selvfølgelig).

    SvarSlett
  3. Er skikkelig imponert (misunnelig) på alle valmuene dine!

    SvarSlett
  4. Ja, blomstene e lika fine når dei har fått regn på seg. Masse flotte valmuer du har i forskjellige fargar.

    SvarSlett
  5. Å så mange fine valmuer du har:) Jeg har sådd den mørke som du har,men den blomstrer nok ikke før senere i sommer da jeg var litt sendt ute med å så den:)Skulle gjerne ha vært i den hagen din,men du or nok for langt vekke til at det blir noe av:)
    Gunn:)

    SvarSlett
  6. Nydelige valmuer! De finnes i så mange flotte farger. Du er heldig som har alle de. Ha en fin kveld! Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. For noen herlige og flotte bilder du har tatt! Det vokser og gror godt hos deg, ser jeg! Valmuer er kjempe flott, det er en plante som man aldri får nok av!

    Ha en fortsatt fin dag! klem

    SvarSlett
  8. Her var det herlig vakkert, jeg hadde masse valmuer de første årene her, kommer noen i år også.
    Den fotobloggen din er jo til å dåne over,(tror ikke jeg har brukt ordet dåne siden tenårene) flotte bilder.
    Søndagsklem fra Laila

    SvarSlett
  9. Your flowers are beautiful. It looks like they have had plenty of rain. We need rain badly here.

    SvarSlett
  10. Gode billeder fra din smukke have. Hvor har du dog mange skønne valmuer.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god søndag aften.

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...