tirsdag 5. juni 2012

Det er utrolig hvor mye en kan få plass til i ett lite drivhus.

Snekker sønnen har laget en hylleinnredning på langsiden i
drivhuset i dag.
Tidlig på våren er det jo behov for mange hyller til alle de små 
pottene.
Senere når mange av plantene kommer ut og de som er igjen er blitt
store og blir bare større må en kunne bygge om hyller for å få mer
pass i høyden og bredden.

 Så han har laget en solid ramme som det er løse hyller
og lemmer som jeg kan ta vekk eller flytte på.


Her kan slangagurkene få vokse helt til taket.


Noen store bifftomater og noen små busktomater.


Det er blitt mange blomster på slangagurkene.


 En må jo ha plass til en barneavdeling i drivhuset også.


 Ellers så har jeg fått kappa navn pinner til planter og
stauder , jeg trenger det for,, meg og det å huske navn,, 
håpløst.



Jeg er ganske så fornøyd med denne dagen ,
og det håper jeg du er med din også.

7 kommentarer:

  1. Så smarte hyller! Og så likte jeg det med barneavdelingen.

    SvarSlett
  2. Flinke snekkersønnen:) her får mor utnyttet plassen bra, med slik lur patent! Joda fornøyd med dagen jeg også, bare at jeg har fått litt sår hals:/ men har utstyrt meg med en kjemeppose med kamferdrops, så skal nok stå dette over;))

    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  3. Han sønnen din skulle jeg hatt her, kjempesmart med løse hyller...det er vel ikke alltid du har samme potter på hver hylle?!
    Sånne pinner skulle jeg også hatt...men de skal jeg nok saktens få til å "mekke"...det er til rota og frøa fra deg! (det går fremover) Ja, det er riktig...plassen vår er nydelig! Hjertelig for at du blir med på min lille gi-bort...lykke til!
    Her streiker vi dessverre enda, men det går greit når det fortsatt er så godt vær.

    Fortsatt god kveld, Marit
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Utrolig smart ide! Tror jeg skal ønske meg slike hyller

    SvarSlett
  5. Kjempepraktisk og takk for tipset.

    SvarSlett
  6. Great garden greenhouse. Very nice.

    SvarSlett
  7. Så smarte hyller du har fått laget!...og ja..utrolig hva en kan få presse inn i et veksthus:)
    Frodig og fint er det også i veksthuset ditt:))

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...