lørdag 19. mai 2012

Dette har været en sånn fin og varm lørdag en kunne ,,,

Skrive hjem om , men mens jeg skrev dette begynte det å regne .
Ja ja samme det, lørdagen har vært super frem til nå.

Noen bilder fra hagen.
 Hagen er en stor forundringspakke nå frem over ,
nye farger og blomster som kommer frem hver dag.


 Tulipanene er ett flott syn nå , i høst satte jeg disse i siste
liten . Det var noen billige som var i ferd med å gå i søppla
da jeg sa heroisk ,,jeg tar dem,, og det har jeg blitt belønnet for ja.


 Store og kraftige.



Jeg er veldig glad i hvite og lilla tulipaner sammen.
Men i år har det nesten ikke kommet noen hvite.





Engletrompeten kom ut i dag og den er STOR , veldig stor.
Den tok nesten halve stua vår.
Det blir spennende og se om den vill blomstre .

Åsemor koser seg med å lukte på blomstene og bykse frem fra
busker og planter for å skremme meg.
(og jeg skvetter hver gang)


Ha en fin helg.


Linker.
Shadow Shot Sunday 2

Weekly top shot

22 kommentarer:

  1. Såå flotte bilder fra hagen din! Her blomstrer det ikke så mye enda, men det kommer vel etterhvert:))

    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  2. Så vakre bilder du tar. :) God lørdagskveld.

    SvarSlett
  3. For noen uberlekre tulipaner, de ser da ikke billige ut ;)
    Ha en fin lørdagskveld, klem.

    SvarSlett
  4. Flotte tulipaner og stauder i hagen din!
    - ha en fin lørdagskveld

    Jorunn

    SvarSlett
  5. So wundervolle Aufnahmen,
    die Tulpen sehen traumhaft schön aus, du hast sie perfekt fotografiert...
    Liebe Grüße, Karin

    PS: Soll ich meine Kommentare in Deutsch oder Englisch schreiben???
    Mein Englisch ist nur mit Google-Übersetzer...

    SvarSlett
  6. Utrolig mange fine blomster du har i hagen :) Jeg googlet Engletrompeten er dette en plante du får kjøpt i Norge: Ble noen fantastisk fine blomster på den men lite info egentlig. Håper du får en fantastisk søndag men flott vær :)

    SvarSlett
  7. Gorgeous tulips, lovely colors, a beautiful cat and wonderful shadows and captures for the day! Enjoy your weekend!

    SvarSlett
  8. Your tulips are gorgeous. So much rain lately, it's good to have a day of sunshine to see what has grown and prospered.

    SvarSlett
  9. Du har en utrulig vakker hage, blir helt matt av og se på bildene dine,ser noen av mine tulipaner begynner og komme med blomsterknopper, gleder mæ til de skal blomstre, våren er bare herlig, men i ettermiddag sludda det faktisk her, blir helt fortvilet av denne sneen som aldri slipper helt taket, akkurat nu er det bare +5 her nu kl.11 om kvelden, jaja, ha nu en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  10. Fine tulipaner (har du ikke besøk av rådyr) og hage.HA en fin søndag.

    SvarSlett
  11. I love the bright spot of color the red tulips provide! Your kitty is very pretty, too.

    SvarSlett
  12. Glorious tulip colours - so bright and beautiful! And love your cat story - playing games with you!

    SvarSlett
  13. Vilka fina blommor. Så grandiös...

    Hoppas Ni hade en härlig dag.


    Happy SSS...
    /C

    SvarSlett
  14. Love your shot! Sorry I been so quiet these last couple weeks, I’ve been really ill (now finally diagnosed with Whooping Cough) and have had a very rough week. Thank you for sharing on Weekly Top Shot #31.

    SvarSlett
  15. Lovely flowers And your Danish cat looks like my American cat.

    SvarSlett
  16. oops..I guessed wrong, wrote then looked for details to know. Norwegian, sorry to not know other languages.

    SvarSlett
  17. Tulipaner er nydelig. I år har de stått ekstra lenge, synes jeg. Jeg har også en Engletrompet, men ikke søren om jeg får den til å blomstre. Den ser noe skrantete ut også, ikke noe å blogge om liksom. Min overvintrer i kjelleren og du har den i stua? Kanskje det er der forklaringen ligger?

    SvarSlett
  18. Hagen din er virkelig en forundringspakke...og et vakkert syn for øyet! Nydelige tulipaner...og engletrompeten er et syn!
    Nyt den nye uken til fulle!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Lovely captures! They are so clear and vivid.

    SvarSlett
  20. Love the tulips, colors & the kitty cat! =)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...