tirsdag 22. mai 2012

Barbent og møkkete fingre ,,,

Ja da er det sommer.

Plutselig kom den ,,sommeren altså,, på med kortbukse og
lete febrilsk etter en bh som henger sånn passe sammen he he.

Farger og blomsterbilder (og litt ugress).

















Jeg beklager at jeg ikke er så flink til å skrive så mye på deres
flotte blogger om dagene , men jeg er innom og titter og koser meg med hager , blomster , bilder og kloke ord og ikke minst får fine ideer og tips (kreativ gjeng).

På denne årstiden kunne det godt vært noen flere timer i døgnet
for min del.

Håper alle har en fin mai dag.

10 kommentarer:

  1. Herlige sommerbilder fra hagen Marit! Primulaene på det nest siste bildet var jo kjempeflotte! :-)
    Ha en fortsatt riktig fin dag i solen!

    SvarSlett
  2. Åh, visst är det skönt att gå med shorts och strumplös:) Underbara värmen är här. Fina bilder du visar, det blommar så fint hos dig. Jag bloggar inte heller så mycket nu.....rabatterna, blommorna och utelivet drar mer:)Kram Helen

    SvarSlett
  3. Sommeren er hos deg også, så fint du har det, en blomster oase. Jeg er stadig innom, og rekker heller ikke å legge igjen spor. Men vi er alltid innom hos hverandre i blogglandia, det er det viktigste. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Fargerikt og flott! Det er slik det skal være når solen og sommeren kommer. Ha en fortsatt solrik og barbent uke!

    SvarSlett
  5. Så nyyydelige blomsterbilder - skikkelig til å bli glad av :-)
    Og vårbuketten i headeren....sukk... vakkert!!!

    SvarSlett
  6. Hei Marit!

    Ja, endelig så kom sommeren og det er deilig med varme! Hele hagen strutter og ugresset spruter!
    Jeg har snart fått drivhuset på plass og stråler omkapp med sola :)

    Flotte blomsterbilder! Nyt varmen og kos deg masse. Blir det for ille, så kan vi sove mer når regner kommer :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig blomstring hos deg.
    Ja er det ikke skjønt å få gå lettkledd.
    Sola gikk nettopp ned kl 21.50
    Fortsatt fin og god uke Marit.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Å kunne gå barbeint mellom sånn blomsterprakt er ikke alle forunt...elsker å gå barbeint, men her er det litt tidlig enda. Da jeg var barn kunne vi ikke gå barbeint før gjøken hadde "gale"!
    Nydelige bilder du igen deler fra hagen din. Så søtt den lille fuglevillaen var...
    Ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. A beautiful spring flower mix ...now soon come the summer flowers...
    Best regards, Karin

    SvarSlett
  10. Lovely plants..they look hardy and pretty.

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...