søndag 1. april 2012

Og så var det Søndag og,,,

1 april.
Jeg har greid meg så langt i dag uten å bli lurt,,tror jeg,,

Noen vårblomster som jeg har på trappa .
Det er kaldt på natten og jeg orker ikke å bære potter inn og ut ,
men disse tåler en støyt.

I steinbedet mitt kommer Kuleprimula og

Rutelilje som har knopper.

 I drivhuset er det mye på gang , her er en Georgine som jeg tenkte skulle få stå i potte i år(må jo ha litt blomster på den nye verandaen)

 En potte med måndesjordbær som jeg hadde glemt å sette i jorda i høst stortrives i drivhuset , jeg setter den ut i sola på dagen så insektene får gjort jobben sin.

 Knollbegonia.

Her er det blomsterfrø fra Danmark,,jeg vet ikke navnet på alt så jeg får få litt hjelp til sommeren med navn og sorter,,

Ha en fin søndag og ikke bli lurt,,,


13 kommentarer:

  1. Vad underbart att bli välkomnade med en sådan söt plantering vid dörren. När det frodas i sådder och fördrivning av plant är det som att vänta på presenter som koma skall. Jag önskar dig en skön söndag! Zinnia

    SvarSlett
  2. Koselig med blomster:) De pynter sånn opp..
    Tror ikke jeg har blitt lurt i dag jeg heller, ikke som jeg har fått med meg iallefall;)
    Håper du har em nydelig søndag,Marit.
    Klem

    SvarSlett
  3. lovely!!
    The Nature Jotter opens its doors to all photography's lovers!
    Send your naturalistic photos to thenaturejotter@hotmail.it or post it on the facebook page! All the photos will be published on the blog with links and names of participants! Enjoy! :))
    http://www.facebook.com/pages/The-Nature-Jotter/304508736268605?__adt=2&filter=1

    SvarSlett
  4. Skulle virkelig hatt et drivhus nå, for alle mine småpuslinger og stemor står på stua, og der er det for varmt...ute for kaldt, og lys må dem jo ha...
    Ha en fin søndag...og ei rikitg god påske, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Så trivelige vårbilder! :-) jeg ønsker deg en riktig fin påske Marit! :-D

    SvarSlett
  6. Ser det har kommet lenger hos deg enn hos meg - men noe skjer iallefall hos meg også. Tidligere enn vanlig med alt selvfølgelig. Koser meg på planterommet mens nordavinden hyler rundt hjørnene. Håper at mine kuleprimula kommer også... Ha en fin påske. Hanne

    SvarSlett
  7. Jeg slo til med en spøk tidlig i dag morgen, og siden har det gått slag i slag. Sønnen prøver så godt han kan å lurer meg tilbake, men ingen hell enda!

    Det er surt og kaldt her i dag, så jeg har tenkt på krukkene som står ute, men de klarer seg helt sikkert!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  8. Det er nok ingen som har hatt den store sjansen til å lure meg i dag...bare mannen min og meg hjemme, og ingen har vi pratet med, noget redusert etter festen i går!!
    Så søt de så ut de månedsjordbærene...og godt er det vel å ha drivhus når været enda er litt skiftende mellom for varmt og kaldt.
    Ønsker deg en fin "stille" uke!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Ingen har lurt mæ idag , heldigvis, :)

    Så masse fint som spirer hos dæ, ha en fin kveld og påske, Marit, hilsen Lisbeth ;O

    SvarSlett
  10. Kor det spirer hos deg.Blomstene på trappa er nedsnødd her,håper de overlever litt kulde og snø :)
    Ha ei fin påske.

    SvarSlett
  11. Fine bilder på 1 april:)
    Ønsker deg en flott påskeferie,Marit:))

    SvarSlett
  12. Härligt när våren drar igån och allt knoppas. Fina bilder som vanligt.
    Kram Annika

    SvarSlett
  13. Titter innom for å ønske GOD PÅSKE !

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...