søndag 22. april 2012

Det er godt for alt som er gjort,,,

Våren er jo tiden for å få ordnet ting , og vi i denne familien 
er ikke noe unntak.

Den yngste arvingen pusser båt.
Her får han hjelp og gode råd til å lakkere ,,svanen,,


Det er jo artig å lære noe nytt , og det blir veldig fint.
Gammel båt blir som ny.


Far i huset rydder i lia , noen trær begynner å bli så store
at de skygger for solen .


Jeg kløyver ved . For noen år siden fikk jeg kapp og kløyver
til min geburtsdag he he ikke så feminint .
Men det stod høyest på min ønskeliste , jeg liker veldig godt
å jobbe med ved.


Noen av de største stubbene skal jeg bruke i hagen , 
Det er et hjørne av hagen som ikke er så veldig pent ,og etter at vi har ryddet ned noen store trær synes det så godt.
Planen er å bruke de som en kant og fylle jord inntil , plante 
noen  dekkplanter , stauder og småbusker rundet.
Resultatet kommer sikkert på bloggen senere i sommer.

Ha en fin Søndag .


10 kommentarer:

  1. En riktig fin og arbeidsom søndag til deg også! Jeg har vært en tur i hagen og sett alt som må gjøres. Men her skal vi ha selskap i dag så mesteparten av dagen går med til det.... Og nå når det endelig var litt vår ute!

    SvarSlett
  2. Deilig å få ryddet opp i ting som har ventet på våren. Ha en flott søndag

    SvarSlett
  3. Visst är det härligt med vedklyvning. Mycket jobb men det känns så gott när man är klar:)
    Kram Annika

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så flinke dere er alle sammen. Vi har liksom ikke helt kommet igang enda vi. Venter på bedre vær, tror jeg!

    Gleder meg til å se det ferdige resultatet av trestubbene dine! Ønsker deg en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Ja, dette må også gjøres. Det er nok å ta i,
    og fint at alle er med. Jeg er nok ingen ved
    dame, men min bedre halvdel er det. Han kjøpte
    seg vedkløyver for noen år siden, og den er
    skikkelig kjekk. Den går tilogmed ganske stille...

    SvarSlett
  6. Hele familien i sving. Nå ble jeg jo inspirert. Vedkløyver er jo også kjekt å ha, feminimt eller ikke. Bare man får jobben gjort.
    Blir spennende og se hvordan hagen blir. Det pynter litt opp med stubber også. Minner meg om at jeg har en liten parsellhage som kanskje må ryddes litt i. Så da er det bare å ta på støvlene å sette i gang.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Deilig med hele familien i arbeid :) Jeg er nok ikke like tøff som deg ;) men liker godt å bidra med skikkelig arbeid.
    Blir spennende å se hvordan det hjørnet i hagen blir :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  8. En riktig dyktig familie :) Vedkløyving er ikke det verste en kan holde på med det, jeg er som regel med mannen. Gleder meg til å se stubbeprosjektet ditt.
    Ha en finfin søndagskveld, Marit.
    Tuaklem

    SvarSlett
  9. En arbeidsom gjeng, flinke dere er...og når man er flere som holder på, ja da er det jo bare moro:)) Planen med stubbene hørtes spennende ut, kan se for meg at det må bli fint!
    Ha en fin søndag, klem fra meg...og takktakk for din hilsen hos meg :0)

    SvarSlett
  10. Så godt å se at ungdommen jobber, ihvertfall at de har sunne interesser, og er det noe de brenner for jobber de som bare det!
    Jammen det var jo en fin ting å få til bursdagen det, ihvertfall når du hadde ønsket det.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...