lørdag 21. januar 2012

Is nyper,,,

10 kommentarer:

  1. Hei! Så flott bilde, særlig det øverste! Jeg hadde tenkt meg ut på fotojakt i dag men så ble det snøvær i timene med best lys, så det er utsatt. Vinteren byr på flotte motiver, selv om det blir mye som gjør seg best i sort/hvitt. God helg! :D

    SvarSlett
  2. Frost og is er fantastisk fortoobjekt. Særlig når man har god linse og er dyktig fortograf. Ha en god lørdag

    SvarSlett
  3. Fantastiske iskrystaller - ikke alltid lett å få dem så skarpe som her.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Du er så flink til å ta bilder :)
    Nå har jeg lastet ned Google chrome og hadde ingen problemer med å komme inn nå. Før i dag kom jeg ikke inn på bloggen din med IE. Takk for godt tips!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Verkligen vackra frostbilder!! Håller med Sivinden att det är inte lätt att fånga dem så fint!

    SvarSlett
  6. Flotte vinterbilder! :0)

    God helg.

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder. Jeg lurer alltid på hvordan slik ispigger blir dannet, ser jo ut som piggsvin.

    SvarSlett
  8. Those ice crystals are absolutely beautiful!

    SvarSlett
  9. Jag gillar dina frostnypna bilder.

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...