lørdag 15. oktober 2011

Det er noen blomster i hagen selv om det er blitt ,,vinter,,

I følge primstaven og kalenderen da.
Men når en får så fine dager som i dag kan det
hete vinter så mye det vil for meg.


Ringblomst .

Lupin , en som jeg tror hadde feil merking for den skulle
få hvite kuleblomster til våren(jeg er litt forundret over den)
og stokkroser.

Solsikker og solhatt(tror jeg).

Georginer og begonia er klippet og vasket(for å få av mesteparten av jorden) og klare for en hvilestund i kjelleren.
Potter og ting er ryddet vekk og skrot og rask er brent.

Det er så godt når en har fått unna masse og er litt fornøyd med seg selv ,og det er lørdag ja livet er herlig.

Ha en fin Lørdag.




10 kommentarer:

  1. Så mye vakkert du fortsatt har i hagen! Også så flink med sånne blomster som ikke bare kan overvintre i jorda/pottene! De hadde jeg helt sikkert bare glemt.
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Wow...så mye lekre blomstre du har... Flinka:)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Er fortsatt litt blomster igjen i hagen hos meg også, selvom det er vinter.....

    Deilig å være fornøyd med dagens innsats, og så sett seg godt tilrette i sofan på en lørdagskveld :-) Vel fortjent, Marit :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  4. Ja e det ikke utrulig at det ennu er blomster som blomstrer selv om vi er i midten av oktober, hos mæ og her i nord blomstrer ringblomster, og annet ennu.
    Ha en fin lørdags kveld, Marit, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  5. Nydelige blomster!
    Hærlig å ha litt blomster som kan nytes på denne tiden også...Godt å ha fått ryddet opp i hagen for vinteren,å slenge beina på bordet for denne gang;)
    Ha en videre fin helg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Ja det er godt å få gjort unna litt på solskinnsdager! Det er fine bilder du viser av ting som ennå blomstrer hos deg! Deilig at snøen ikke har kommet enda så det går an å nyte litt til. God søndag fra Hege

    SvarSlett
  7. Godt med alle disse sortene som blomstrer så sent på året..:)
    Og du har vært veldig flink med rydding og ordnet til vinteren:)
    Mine georginer blomstrer fortsatt,har ikke hjerte til å kutte de enda...drøye litt til:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  8. Så mye flott du har å glede deg over i hagen enda! Heldig er du som enda kan nyte en fin høst. Og ikke minst at du kan få ordnet skikkelig opp! Her regner det hele tiden, man kan bli lei av mindre.
    Fortsatt god søndagskveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Takk for din koselige kommentar:)
    Og så vakkert det ennå blomstrer hos deg!
    Skjønne bilder:)
    Georginene er kommet ned i kjelleren her også.
    Det er kjekt med alt som er unnagjort til vinteren er her,da har en lov til å være litt fornøyd synes jeg:))
    Flott kveld til deg!

    SvarSlett
  10. Her har du vært effektiv i helga.
    Den dagen jeg har et hus med kjeller, skal jeg gå i min farmors fotspor å plante georginer jeg og..
    Quiz kvelden var morsom - har lært mye nytt..
    Trivelig at du ville delta på min lille give away -tvi, tvi..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...