onsdag 31. august 2011

Forfall,,,

Ja det er litt trist å se hvor fort hus og fine plasser
blir ødelagt av vær og vind når det ikke bor folk der.

Det hender når jeg er på tur at jeg går bortom denne engang så fine
lille gården , men egentlig blir jeg bare trist av å se den.

Det er lenge siden noen har tatt fram en malerkost her og
det har vel gått så langt at det er vel mer en maling
som må til her.

Gammel redskap står og ruster , mye skrot og rusk er
lagret langs låven.
Men legg merke til låvedørhåndtaket er nymalt,
litt pussig.


Jeg tar meg den friheten og titter inn det ene vinduet ,
og hva får jeg se,,,,

Kansje det er noen her og passer på likevel Uhuu,,,

Jeg tror ikke på spøkelder og alt det der men
jeg får faktisk litt følelsen av at det er noen som
passer litt på her.

Ha en spennende dag,,,



4 kommentarer:

  1. Ja, det er trist å se at hus som noen en gang har bodd i - og brydd seg om, av ulike grunner blir stående og forfalle. Merkelig at noen tar seg bryet med å male håndtaket på låven :-)
    Takk for fine bilder!

    SvarSlett
  2. Den fine gården står for forfall, det e jo helt fryktelig, men kansje du har rett, at det er noen somm passer på der allikevell, ha en fin onsdag, snart er det helg igjen ;O) Lisbeth ;)

    SvarSlett
  3. Huff ja, det er trasig med sånne forfalne hus - og dette ser jo ut til å ha vært et riktig stashus. Men det er nok en grunn til forfallet. Pussig med det dørhandtaket! Flotte bilder av forfallet likevel!

    SvarSlett
  4. Trist at en så fin gård forfaller.. Kan jo hende det er noen der som passer på den ja;)
    ha en fiiiin dag:)
    Klem

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...