onsdag 25. mai 2011

Kvelstur i skogen,,,

Skogsbreiner,,,
det er så frodig og grønt det er som å gå inn
i en tunnel.

Vinden ha herjet med store trær.


Denne har flotte blader men blomsten er ikke så
veldig imponerende.

Skogsblomster.

Fioler.


Bekkeblom.


Noen av alle de jeg så på turen.


En igjengrodd låvebru,,, fin,,,

Jeg så ikke så mye dyreliv da må jeg nok ut
litt tidlig på morgenen.


Jeg har problemer med å skrive kommentarer
på enkelte blogger ,har noen andre merket det?

Ha en fin dag.



3 kommentarer:

  1. Så fine bilder du har tatt Marit fra en fin tur. Tenk så mye vakkert vi omgir oss me, jammen er vi heldige. Flott billedgalleri i slutten...masse fine ville vekster.

    Ja, jeg har hatt problem med å skrive kommentarer, må logge inn på nytt, og på nytt....men innlegg kommer ikke frem,

    vet ikke hva det er.

    klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så kjekt å være med på kveldstur.
    Ja , er det ikke fantastisk hvor mye naturen har å vise fram av ville vekster. Nydelige blomster♥
    De bregnene kaller vi "ormablader" på dialekt. Tror det var fordi huggormen gjemste seg der.....
    Jeg har også hatt problemer med å legge inn kommentarer , men nå ser det ut til å gå bra igjen .
    KLem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Hei Marit
    Så fine bilder fra kveldsturen din.
    Naturen er vakker, og ville blomster er jo så nydelige!
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Merete

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...