mandag 4. april 2011

Stakkars liten ,,,

Han hadde velta og lå med beina i været , jeg trodde den var død.
Men neida , når han ble snudd på beina tusla den så kjekt iveg.

Litt bøssete men like stolt .


Som takk fikk jeg en litt sær lukt på hendene ,
Men fin det er den.

I dag lå tåka tykk på formiddagen.
Men så kom solen og reddet dagen , jeg har
rydda og rakt litt og hatt en fin vårdag.

Snøklokke med dugg .

Koslig og finne planter under blad og rusk.

Knoppene ligger klare til å springe ut.

Nå er det bare og klippe neglene helt korte ,
slutt på å ha pene hender her skal det graves i jorda.

7 kommentarer:

  1. Ja, e ikke våren hærlig :) koselig liten fyr du hjalp, ha en fortsatt fin kveld , Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Det var en fin bille og masse flotte spirer!

    SvarSlett
  3. Takk for et koslig innlegg med hagens dyr....
    Flott bilde av tåken du fanget også:)
    Ja,det er så godt å komme igang i hagen,og neglene har da ingen verdi i på denne tiden av året...he,he,kos deg i hagen:)

    SvarSlett
  4. Hurra, nå er det vår. Flott "førstehjelp" du ga i dag.

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg om billen:) Jeg så også en slik i dag som lå veltet med beina i været,men jeg trodde den var død så jeg rørte den ikke,tenkte bare at den blir til god næring i jorda:/
    Herlige vårbilder og inspirerende blogg:) legger meg som følger. Klem Ellen.

    SvarSlett
  6. Nydelige vårbilder fra hagen din og så flott du hjalp billen.
    Jeg har sett slike i hagen vår også, men har aldri rørt dem.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Så herlig å se vårbilder fra hagen din! Gleder meg virkelig til jeg skal få komme i gang i hagen vår.

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...