torsdag 10. mars 2011

I dag snør det , så det er bare å finne på noe å gjøre inne ,,

Sånn så det ut her i dag masse snø og mer kom det , skulle ønske jeg hadde gardiner som jeg kunne trekke for.


Det er en typisk finn på noe og gjøre inne dag i dag,,,
Har  plante noen stikklinger . Det jo koslig og ha noen å gi bort .

Det var på tide og klippe ned morplanten litt de så ut som villniss , de kommer jo bare mye sterkere tilbake.



Hortensia .
Får prøve å holde liv denne så jeg kan sette den ut til våren , flott det er den.


Jeg har en blå Hortensia som jeg satte ut i sommer og den trivdes veldig godt, håper den har tålt den kalde vinteren.









Alpefiol .
Jeg er vist i det rosa hjørne om dagen.
Men det er vel litt farger som skal til for å holde humøret oppe på sånne ruskedager,,,

























4 kommentarer:

  1. Huff, ja, man kan bli deprimert av og få mere sne :) men det e jo sont det pleier og være på denne årstia.
    Kos dæ med inneblomstrene dine, våren må vel snart komme til oss .

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Ja, en kan trenge blomster og farger inne,når det snør som nå....
    Våren er på vei,tro det eller ei :))
    Flott header du har laget!

    SvarSlett
  3. Her er det forandringer siden jeg var innpå og titta sist! Nå har du virkelig fått dreisen! ;=
    Så nydelige blomster Marit... ;) Alpefiol er noe av det vakreste som fins!
    ..kanskje en kaffikopp i helga?! ;)
    Rosa klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  4. Huff ja, det snødde sånn her i går også. Noen ganger hadde det vært fint å kunne være i hi til snøen hadde gått ;-)

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...