Hei Marit! De siste årene har du vært min kantarellvarsler. Når de har kommet hos deg er det ikke så veldig lenge til de kommer her også. Lykke! Vakker pelargon du viser og mange vakre under. Klem Anne
Her har også jordbærene begynt å komme nå. Sopp er jeg ikke ekspert på, men traktkantarell kjenner jeg. Den vokser her hos oss, og er faktisk veldig god :)
Lykke <3 kos dæ ,med delikatessen :)'
SvarSlettKlem Lisbeth :O)
Nam! Det så veldig godt ut :)
SvarSlettNaturen har mye godt å by på fremover.
Ha en fin kveld, klem!
Oh very good!!!
SvarSlettGreetings Crissi
A nice photo, Marit and it looks tasty.
SvarSlettGr Jan W
Hei Marit! De siste årene har du vært min kantarellvarsler. Når de har kommet hos deg er det ikke så veldig lenge til de kommer her også. Lykke! Vakker pelargon du viser og mange vakre under.
SvarSlettKlem Anne
Mums det där gillar jag härlig sommarbild.
SvarSlettHa det gott och njut av allt sommaren kan erbjuda
Kram Meta
Det ser deilig ut! Smak av sommer ☺
SvarSlettUhm, det ser lækkert ud - og selvplukket kan jeg tænke mig. Her har vi kirsebær, ribs og jordbær. Ha' en fin dag, klem.
SvarSlettHerlege sommargleder.
SvarSlettDu bur nok i ein varm og solrik del av landet som har slike godsaker så tidlelg :)
Nyt sommaren.
Klem
Che bontà cibi che trasmettono l'essenza dell'estate!! Delizioso!! Un saluto :)
SvarSletthttp://2thinkingoutloud3.blogspot.it/
looks delicious!
SvarSlettHer har også jordbærene begynt å komme nå. Sopp er jeg ikke ekspert på, men traktkantarell kjenner jeg. Den vokser her hos oss, og er faktisk veldig god :)
SvarSlettMhhh så veldig god - ha en herlig kveld - klem
SvarSlettHei Marit.
SvarSlettDette var et utrolig koselig bilde.
Klem Vivi