Ja, nå er det endelig blitt sommervær her også. God helg til deg også!
Hærlig bilde, nyt sommer og sol :DLisbeth :O))
Sommer i Vestfold er fantastisk. Nyyyt Marit!!!
Stilig bilde!
Sommer - Sonne - Wasser - das wünsche ich Dir für die nächsten 8 Wochen!!!!!Luis
Å, det ser deilig ut og avkjøle føtene !Herleg bilde :)Nyt søndagen !
Det ser dejligt ud - her har vi også haft skønt vejr, der indbød til at bade :-) God søndag aften!
Sensação fantástica essa de tocar a água com os pés! :) Um abraço!
Herlig sommerbilde!Nå tyter vi og kjenner virkelig at sommeren er kommet:)Ha en fin ny sommeruke:)
Kult bilde.Har ikke hatt så mye sommer hos oss enda, men håper den kommer til helgen. Da er det endelig ferietid!!Ha en flott kveld.Klem
Hehe, stilig bilde :) Ja, jeg er helt enig, til tross for vel mye sol i nakken etter luking og husmaling, samt vannblemmer i håndflaten etter uhemmet graving i hagen, er sommeren helt perfekt - kos deg videre! :)
Sommer og sol. Herligt:-)
Hei MaritHerlig sommerbilde. Ønsker deg en kjempe fin og solrik uke. God klem
Kult bilde=) Kos deg med sommer=) Vibeke
God sommer, Marit! Så deilig bilde!
Takk takk for dine ord.
Ja, nå er det endelig blitt sommervær her også. God helg til deg også!
SvarSlettHærlig bilde, nyt sommer og sol :D
SvarSlettLisbeth :O))
Sommer i Vestfold er fantastisk. Nyyyt Marit!!!
SvarSlettStilig bilde!
SvarSlettSommer - Sonne - Wasser - das wünsche ich Dir für die nächsten 8 Wochen!!!!!
SvarSlettLuis
Å, det ser deilig ut og avkjøle føtene !
SvarSlettHerleg bilde :)
Nyt søndagen !
Det ser dejligt ud - her har vi også haft skønt vejr, der indbød til at bade :-) God søndag aften!
SvarSlettSensação fantástica essa de tocar a água com os pés! :) Um abraço!
SvarSlettHerlig sommerbilde!
SvarSlettNå tyter vi og kjenner virkelig at sommeren er kommet:)
Ha en fin ny sommeruke:)
Kult bilde.
SvarSlettHar ikke hatt så mye sommer hos oss enda, men håper den kommer til helgen. Da er det endelig ferietid!!
Ha en flott kveld.
Klem
Hehe, stilig bilde :) Ja, jeg er helt enig, til tross for vel mye sol i nakken etter luking og husmaling, samt vannblemmer i håndflaten etter uhemmet graving i hagen, er sommeren helt perfekt - kos deg videre! :)
SvarSlettSommer og sol. Herligt:-)
SvarSlettHei Marit
SvarSlettHerlig sommerbilde. Ønsker deg en kjempe fin og solrik uke. God klem
Kult bilde=) Kos deg med sommer=) Vibeke
SvarSlettGod sommer, Marit! Så deilig bilde!
SvarSlett