torsdag 6. oktober 2011

Engletrompeten,,,

Et utrolig syn.
Etter at jeg fikk den i hus gikk det ikke mange dagene
før knoppene ble til trompeter.

Jeg var ganske spent på om den ville kaste knoppene
når jeg tok den inn , Men det gikk bra.

Det er vel den største planta jeg har hatt i hus ,
men den passet veldig bra i dette hjørne synes jeg.


Små kunstverk.



Den har en utrolig duft og som Erna (hun jeg fikk planten av)
sa , etter kl 1800 begynner den å dufte.


Nå er det helg alt ,hvor blir dagene av .

Jeg har store problemer med å skrive kommentarer
på mange blogger . Noen ganger går det bra og
andre ganger skjer det ingenting (sånn er det bare)
God helg. 


10 kommentarer:

  1. Litt av en blomst, den var kjempefin :)
    ha en fin helg, marit, her har vi storm, regn og skikkelig uvær idag.
    Lisbeth.

    SvarSlett
  2. Ååå..for en nydelig blomst,vakker:)
    Så koselig stue dere har, og elsket gardinene:)
    Ønsker deg og dine en super helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Helt utrolig syn!
    Så får den jo masse lys, så den trives nok.
    Flotte nærbilder av blomstene ♥
    Ønsker deg en kjempefin helg :0))

    SvarSlett
  4. Welcome to *Weekend Flowers* Fru Marit! it´s very good captured how this flower is opening. thanks for sharing :)

    SvarSlett
  5. Flott plante! Så bra at den blomstrer i stuen.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Lovely, interesting macros you've shared with us!

    SvarSlett
  7. vilken trevlig krukväxt. Jag har bara sett den utomhus och aldrig kommit riktigt nära. Fina bilder du visar på den. :)

    SvarSlett
  8. Trumpet flower is so pretty and your macro shots are awesome!

    Prayer Flower

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...